woensdag 23 februari 2011

Foto's van de WORKSHOP VOGELS IN VILT

Niet te geloven wat meisjes van 7 en 8, en jongens van 10 allemaal kunnen!

Over kleur hoef ik hen (bijna) niets meer te leren, intuïtief kiezen ze de juiste combinaties, het hoeven zelfs niet altijd felle kleuren te zijn.
Meisjes zijn natuurlijk wel gek op glamour & glitter, maar ik kon niet uitmaken wat er nu zo flonkerde: waren dat die pientere kinderoogjes of de blingblingsteentjes in de sorteerbakjes? :-)
Zelfs van kinderen die nog nooit genaaid hadden, sloeg ik paf! achterover, zoveel handigheid had ik niet verwacht. Natuurlijk moest ik hier en daar wat bijsturen en broddelwerk ontbroddelen is mijn specialiteit, dus geen probleem en heb ik helemaal niet vaak moeten doen.

Kijk zelf hoe geconcentreerd de minikunstenaars zich bezig hielden:








Echt dikke pret gehad!

Meer nieuws over de
KROKUS- en PAASWORKSHOPS 
'DE KLEURENKUNSTENAAR'  
volgt.

Vraag alvast je flyer per e-mail aan voor KROKUS (7-8/3):
goeleneyens@skynet.be

Er is nog plaats!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten